BullyWiiHacks
Welcome dear guest! Very Happy

To start posting and being part of the community, you simply need to register an account or log into an existing one.

Be sure to check out disposable e-mail services, in case you prefer using one for this site instead of your legit address: http://10minutemail.com/10MinuteMail/

If you do not wish to register at all, that's fine but there will be more advertisements. :/

You can see and download all content provided for regular members even without an account!

Your contributions will be greatly appreciated though, give it a shot and register today! thumbsup
BullyWiiHacks

Gaming, Modding & Programming

Important reminders:

- Click *HERE* for advanced forum search or check out the text field below on the front page for Google before posting
- NO support via private message (use the forum)
- Write meaningful topic titles
Site Translation
Latest topics
» A few questions regarding Miis
Yesterday at 9:12 am by drikh

» DK Summit TV Screen Always Black
8/19/2017, 5:28 am by SnB@BWH

» Bully...
8/17/2017, 7:22 am by XxModZxX@WiiPlaza

» Bully and members
8/16/2017, 8:27 am by Bully@WiiPlaza

» Friend has problem with Random Texture Generator
8/15/2017, 4:47 am by SK1

» Retard exposes all of my codes as stolen
8/14/2017, 10:13 pm by SnB@BWH

» Sensitive Wood Boxes
8/14/2017, 6:36 am by SK1

» Code Creator Status
8/14/2017, 4:34 am by SnB@BWH

» Where to post my new code
8/14/2017, 1:59 am by SnB@BWH

» How To Hack Consoles
8/13/2017, 11:03 pm by Bully@WiiPlaza

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

August 2017
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendar Calendar

Country Statistics
Free counters!
LaTeX Generator


You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Message to 'fake' wiiplaza members on 3/28/2017, 8:17 am

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

ive been seeing many fake people with Wiiplaza or WP on there name on Wii U in Bully's videos. There's a person named ModsWiiplaza has a YouTube channel and everything. Says that he is apart of WiiPlaza but doesn't mod or anything. And I like to make fun of these people in there comments. This person says Sloth and bully are going to help him mod and shit. I don't think Bully or Sloth are going to help a little skid with mods if he is going to have WiiPlaza at the end of his name. He said someone named GizzyMods or some shit was going to help him as well I'll tell you now if anyone wants to help skids get hacking I'll have a Wii U in about a month I will find a way to ban a account from playing (Prob not possible but ill try) but dont fake being in WiiPlaza


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

SnB@BWH

avatar
Admin & Writer
Here is the list of the official WiiPlaza members.

http://www.bullywiihacks.com/t2219-


_________________


Alive; not dead. Dead to be alive.

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

Yes I know there is that list but Sloth is a WiiPlaza member from what Bully had said. So I guess he's apart of it


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

Bully@WiiPlaza

avatar
 
 
Yeah, Sloth is a new member but this ModsWiiPlaza kid is a mod begging disgrace. He mods nothing and just wants to get mods. I also added him to the ban list on my modding tool so he will not be able to play with any modder using my tool either. That's what you get for creating fake accounts Rolling Eyes Cool


_________________

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

If his name was "ModZ" I will change my name faster then light lmao


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

Sloth@WiiPlaza

avatar
There's a little too many Fake WiiPlaza's Surprised

"Monkey"WiiPlaza
"Dog"WiiPlaza
"Mods"WiiPlaza

Obviously all little skids trying to be cool Neutral

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

Sloth@WiiPlaza wrote:There's a little too many Fake WiiPlaza's Surprised

"Monkey"WiiPlaza
"Dog"WiiPlaza
"Mods"WiiPlaza

Obviously all little skids trying to be cool Neutral
Only thing close that is "Mods@WiiPlaza" around here is XxModZxX@WiiPlaza Wink Wink lmao


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

Sloth@WiiPlaza

avatar
XxModZxX@BWH wrote:
Sloth@WiiPlaza wrote:There's a little too many Fake WiiPlaza's Surprised

"Monkey"WiiPlaza
"Dog"WiiPlaza
"Mods"WiiPlaza

Obviously all little skids trying to be cool Neutral
Only thing close that is "Mods@WiiPlaza" around here is XxModZxX@WiiPlaza Wink Wink lmao

Haha xDD

Seems like there is yet another fake account.. Neutral

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

There may or may not be going to be some shit talking in your comments sorry about this


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

Sloth@WiiPlaza

avatar
XxModZxX@BWH wrote:There may or may not be going to be some shit talking in your comments sorry about this

Go ahead. n00bs like him Deserve to get Shit Talked to Twisted Evil

Deluxe Batman@BWH

avatar
LMFAO you should PM them and give them a link to a virus xD nah just kidding. There are too many kids out there xD.

We should make more secure mods on BWH/WiiPlaza because we don't need awesome mods ending up in the hands of idiots.


_________________
Subscribe to me here: My Channel

XxModZxX@WiiPlaza

avatar

Im pretty sure bully has a lock on his programs to make sure pople with WiiPlaza in there name cant access the program to hack and things


_________________



Spoiler:
Feel free to ask questions to any of the BWH members I am the most active so more will be come from me lol xD


Members
Binary@BWH
Shadow@BWH
SnB@BWH
XxModZxX@BWH

Bully@WiiPlaza

avatar
 
 
XxModZxX@BWH wrote:Im pretty sure bully has a lock on his programs to make sure pople with WiiPlaza in there name cant access the program to hack and things
Yeah, fakes are added to the ban list for the auto kicker so they won't be able to play with anyone using my tool Wink


_________________

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum